i can't take it. don't move so slow.

VEM RINGDE DU SENAST: pierre VAD STÅR DET I DITT 7:E MOTTAGNA SMS: "Jaha Åå okej! Nja jag gör inte mycket =) ska ut till centrum lite senare eftersom dt har slutat regna för tillfället! Du då?! Hur är vädret där?! =) Kram!" VEM SKICKADE DITT 12:E MOTTAGNA SMS: Pierre VAD STÅR DET I DITT 12:E MOTTAGNA SMS: "Kan jag ringa dig när jag kommer hem.detta är mitt sista sms sen är det slut på pengar i mobilen. Hörs sen när jag kommer hem annars. Puss och kram" SENAST SKRIVNA SMS: "Ja hoppas jag också :) jag åker från rättvik vid elva nån gång :) okej vad mysigt :) kramar" HAR DU NÅGRA UTKAST: 2 st VAD HAR DU FÖR KONTAKTER SOM BÖRJAR PÅ J: Jill, Johan L, Jonas HUR MÅNGA LÅTAR HAR DU PÅ DIN MOBIL: ingen, förutom ringsignalslåt: Jimmy Eat World såklart ;D 

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback