if Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?

 image6 image5image5image6image6
förra inlägget skrevs egentligen den 22:a, klockan halv tolv på natten, men eftersom att min dator har något allvarligt fel så öppnades 35 fönster med ingenting i och sen laggade datorn ihop. så, jag fick lov att re-publicera det idag. happy.
idag har varit en.. halvbra dag. hmm.
jag gick och la mig innan tolv! yay, framsteg. applåder till mig.
sen vaknade jag vid sju. inte lika kul. speciellt inte eftersom att mitt öga var ihopklibbat. ew.
jag hade fått ögoninflammation. i just love when life is on my side. -.-'
så jag baddade på med lite kallvatten, sen fick jag medicin av brorsans pappa och sen hoppade jag in i duschen, för att sedan få en massa varmkorv. mums. sen kom pierre hit och vi åkte allihopa till Mora, men vi gjorde inte så mycket där för det regnade. heh.
sen lade jag mig på sängen och SOOOOOOV :D


Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback