Dödstrött

Jaa, minst sagt !
Har tagit ännu en tupplur, och känner mig helt slutkörd ändå !
Men men, nu ska jag snart äta, sen ska jag repa, vilket ska bli såå kul :D
Vi håller på med bara nya låtar nu, en ca 4 st, så att vi får lite nytt & fräscht material ^^

Vi håller speciellt på med en låt som heter "Everything he did", en ganska melankolisk låt som jag bara ÄLSKAR !
Den är min nya favoritlåt, seriöst alltså :) Massa fint fingerplock, dubbeltramp, ett enkelt solo... Den är underbar, jag känner på mig att den kommer bli en favorit bland många :)

Dessutom så har ju jag skrivit en massa låtar men speciellt en, som vi börjat skriva musik till. Jag ska ta tag i den och försöka göra klart den någon dag här. Texten är helt klar, men vi har bara ett intro till låten. Well, kommer säkert på något bra till den med :)



Nu ska jag käka lite sen blire reepaaa :D
xoxo

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback