Tisdag!

Heej!
Sent första inlägg, i know.. Men idag har iaf varit en bra dag hittills !
Först tog jag hand om en massa disk, vilket inte var så jättekul, men sen iaf så lunchade jag & Erica på pannkakor på Fricks!
Efterråt tog vi en promenad, hämtade Samuel på fritids och jag hjälpte henne med design till hennes blogg, och den blev jättefin :)
Kan passa på att pusha lite för den, hon skriver väldigt bra måste jag säga :D
Klicka här för att besöka den

Nu har vi precis käkat och jag ska städa lite, sen blire övernattning också ;)
Hörs sen !

(Gammal bild på Erica & mig)

xoxo

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Åh, den bilden e ju verkligen helskön :) usch att jag skulle få sån mag ont, men ja hoppas vi kan köra imorron istället :) <3

2008-08-19 @ 22:17:22

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback