Bläää för att vara sjuk !

Usch, jag mår verkligen inte nice just nu...
Ont i huvudet, halsen, armarna, fötterna, är frusen & yr.
+ jättejättetrött.
Känns som att jag måste hoppa över skolan imorgon, men eftersom att visorna till visprojektet inte sitter 100% måste jag vara där en stund på morgonen iaf & repa... Även om jag inte kan sjunga.. Men men, får väl göra mitt bästa ! :)

Såå, om 20 minuter, typ, börjar Grey's Anatomy som nästan överlägset är världens bästa serie still running, så det blir att kolla lite på det innan jag kraschlandar i sängen & hoppas på en friskare morgondag !
Hörs då, om jag inte känner mig alltför däckad ;)


Meredith & Derek, typ tidernas sötaste TV-par?


Kommentarer
Skrivet av: Karrow

Derek och Meredith ♥



Krya på dig!


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback