Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är Micaelas 17-årsdag
Hurra hurra hurra ! :D

Hihi, har sovit 4 timmar inatt... Låg och var hungrig & förväntansfull, hehe :)
Idag blir det fika med farmor + pappa + lillebror, senare en fika med Erran, rep och till sist födelsedagsmiddag med mamma, ser fram emot :)

Mamma väckte mig halv 9, jag fick lite presenter (Örhängen, neccessär, singstar (!), duschkräm och pengar), tog en dusch och åt frukost.
Nu ska jag inviga min nya locktång, får se hur det går med tanke på att jag aldrig använt en sådan tidigare ;)

Skriver mer sen !
Puss & Kram !


Kommentarer
Skrivet av: cia

Grattis!! hoppas du får en underbar dag!!



Tänkte fråga en grej, hur får jag dit en "profilbild" eller vad man kallar det, där till höger you know! ;)

2008-12-29 @ 11:48:27

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback