Viskonserten är över !

Jaa, nu är det "äntligen" slut !
Vet inte om jag nämnt hur jobbigt det har känts med min låt, kände mig ett tag som världens mest usla sångerska & ville bara lägga ner alltihopa, men efter lite peptalk & en massa massa träning så släppte allting på genrepet & själva konserten blev jättefin, alla var så galet duktiga & jag lyckades ta i & sjunga ordentligt, är så stolt över mig själv :)

Och jag älskar min klass ännu mer nu...
ES2 4-life ♥
Ni var grymt duktiga ikväll allihopa ! :)
Tyvärr togs inga ordentliga bilder under konserten, men förhoppningsvis så lyckades min mamma filma lite med sin mobiltelefon ^^

Nu ska jag avsluta kvällen i sällskap med min lilla familj, vi hörs imorgon !


(Gammal bild från Bellman Begins som jag nyss gjorde om i PS)

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback