hey, i'm in the band !

image59image60image61

Repade idag :D
Lärde mig 2 låtar, sen gick brandlarmet. Det var kul, iaf när vi fattade att det inte brann på riktigt. Då var det bara allmänt drygt med pipandet.
Innan repet spelade jag Fifa 02 med min brorsa, men vi körde lite James Bond först, det var megakul. Har nog inte haft så kul med min lillebror på länge, I think.
Sen hittade mamma en massa gamla mobiler hon tänkte slänga, men jag stoppade henne. Nu ligger de på laddning, en Ericsson T18s och en Nokia 3330, men även min gamla Nokia 3510i fanns med, fast den laddar vi senare. Minnen, minnen ;>
Funderar på att byta ut min flashiga Sony Ericsson Z310i mot mammas gamla Nokia. Fan vad coolt egentligen ;>

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback