Solig torsdag

Åh vad härligt, har precis varit ute med mamma och legat på "Hälsingland" vid Siljan, lyssnat på "Det fattas en tärning" (oerhört underbart bra bok förövrigt, lånade samma talbok förra sommaren) och bara stekt i solen, får hoppas man fått lite färg nu då ;)
Och jag trivs, trivs, trivs med mitt "nya" rum ! Det är så fint här nu
Ska snart hjälpa mamma i vardagsrummet, men jag tror faktiskt hon har somnat i soffan... Haha :)

Funderar dessutom på att ta upp skrivandet igen.
Skrev hundratals små berättelser, gjorde egna böcker med omslag och allt när jag var mindre och sen bara tröttnade jag, men känner att skrivlusten sakta kommer tillbaka... Får se vad jag gör med det ;)
Skriver mer sen !

See ya later ! ♥


Kommentarer
Skrivet av: Louise

hej, tack för kommentaren i min blogg.härligt att du gillade designen och att du kikade i bloggen lite.

Det fattas en tärning är en fantastisk bok , jag har aldrig gråtit så mycket när jag läst en bok .

Ha det så bra

kram.


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback