Torsdag...

Haha ooojojoj vad jag är seg på att uppdatera nu då x)
Men, jag har faktiskt jobbat, varit på konsert och umgåtts med vänner så jag har inte haft tid...

Igår var iaf jag & Nadja på Winnerbäck!
Det var verkligen kul, trots att jag inte direkt är ett Winnerbäck-fan.
Kanske för att jag helt enkelt bara inte förstår mig på honom? Han är nog lite komplicerad...
Iaf, det var ju inte bara han där. Det var Cissi & Nour, som förövrigt var väldigt roliga, det var nån Maud, sen Markus Krunegård, som jag verkligen gillade, sen Emil Jensen, som hade de roligaste skämten, Miss Li var absolut sötast och Winnerbäck, han var ju huvudpersonen och fan vad det märktes asså ;) Haha !


Hehe, tog egentligen en massa bilder och Nadja filmade massor (även små filmer på 0 sek ;)) men jag orkar inte ladda över något just nu... Sen kanske ;)
Seeee yaaa ! ♥
Trackback