Tv-serie-tips !



Gillar ni, som jag, filmen Fucking Åmål?
Eller gillar ni bara allmänt tv-serier med knäppa människor?
Då är brittiska TV-serien Sugar Rush nåt för er.
Handlar om 15-åriga Kim som flyttar till Brighton och träffar Maria Sweet- mer känd som Sugar.
De blir bästa kompisar och så småningom blir Kim kär i Sugar, eller snarare besatt.
Det som gör serien så rolig är Kim's knäppa familj, eller vad sägs om en mamma som inte vill vara mamma, en pappa som är en riktig toffel och en lillebror som går omkring med glasskål på huvudet och hävdar att han är en utomjording?

Jag bara älskar Sugar Rush och har tyvärr redan sett klart de båda säsongerna som existerar, det kommer inte göras fler ._.
Men om ni är intresserade, kolla 2:an kl. 21.30 på torsdagar, annars finns den att ladda ner.

Kommentarer
Skrivet av: sofia

Oj tack så mycket !:) ja jälva skitväder =/ vart bor du?

Skrivet av: Karrow

Svar: (då svarar vi på det här inlägget ;))



Nee, jobbigt när sådant händer. :(



Haha, okej. ;) Inte min heller, speciellt inte när hon skar Derek med skalpellen. :O "Biatch" - tänkte jag då..haha :P



Oki doki, får väl ta och kolla upp de där serierna! :)

Sugar Rush känns som en rolig och flummig serie, ju! :D Maj stajl!



Kul för dig! :D Men glöm inte bort mig när du blir superduperpopulär... ;)



Ha det bra!

2008-12-15 @ 13:21:09
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback