Fredag igen !

awretfjgbfdd

Hallå, nu var det ett ganska bra tag sen jag skrev, och ett väldigt bra tag sen jag var i Paris... heh... Jamen iaf, Paris var kul, lite regnigt, lite småvarmt, lite skoskav och massa shopping.
Notre Dame var det vackraste, Eiffeltornet var extremcoolt och hotellet var blommigt.
Maten var okej, det blev mest bara donken och crêpes men det var som sagt helt okej.
Hade en svinbra men kort kväll på parken dagen efter jag kom hem, sen har det bara rullat på, de fina dagarna avlöser varandra så att säga, hade spelning i tisdags och slutade skolan idag.
Nu har jag setat vid datorn i flera timmar och borde äta nåt mer än den där lilla cocopopsbaren och chipsen jag smockade i mig för ettag sen...

I'll be back, bitchezzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback