last night, I had a dream that we went to Disneyland, went on all the rides, didn't have to wait in line.

image106

Nu är det banne mej sommar !
Har setat ute i solen ett tag och känner mig nästan febrig nu.
Vilket jag var igår, när jag vaknade.
Och imorse när jag vaknade hade jag magknip.
Nu mår jag bättre i alla fall : >

Igår var en bra dag, var hemma från skolan så jag låg på soffan hos pappa och kollade på "My super ex-girlfriend" för andra gången och sen sov jag enmassa. Fick mediciner och blev piggare, sen träffade jag Carro, Gegge och Niklas på Fricks och vi köpte mjukglass !
Efter det gick killarna på tåget och jag & Carro stack hem till pappa, där vi körde lite The Sims 2 innan vi mötte upp Magnus på Rättvik och gick ner till Raia.

Oj, vad mycket flum det blev.

Carro: När går min buss?
Jag: Det beror på vilken du ska ta
Carro: Den vid 7...


Sen när Carro köpt mat så gick hon på tåget och jag och Magnus gick hem till mig och åt, sen åkte vi till Konsum och köpte Pringles för att sedan kolla på "She's The Man", vilket var väldigt kul.
Efterråt blev det enmassa Tony Hawk =D
Vid klockan halv 2 fick Magnus lov att åka hem och jag gick och la mig, trött men lycklig.
Trackback