Aj :(

Hejsan hejsan.
Idag under repet så attackerade Sandras bas min arm, så nu har jag sådär mysigt ont :(
Haha, men det var rätt kul, jag skulle vifta till lite med armen för att min tröjärm hade glidit ner, samtidigt som jag utför denna manöver så tjongar hon tillbaka sin bas, rakt på min arm.
Mys.

Ikväll ska jag läsa en massa böcker, för jag har en roman att läsa i svenska ("Candide", typ 1700-talsbok), en att läsa i engelska ("The opposite of chocolate") plus att jag skulle kunna räkna lite matte eftersom att jag för en gångs skull tagit hem matteboken.
Sen lånade jag "Sanne, gatubarn" på skolans bibliotek också så den vill jag hinna läsa ut innan jag måste lämna tillbaka den.
Utöver det så vill jag hinna färga mitt hår & beställa kläder från H&M med mamma ikväll.
Hmmm....

Nej, nu ska jag ta tag i läxorna.
Hörs imorn !
xoxo ♥



<3 på kläderna !


Kommentarer
Skrivet av: Rebecca

Svar: Bli medlem =) !

Skrivet av: Rebecca

Jaa men bli medlem, det är en bra sida =) Det är jättestort här i norrland :P

2008-11-09 @ 21:57:53
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/
Skrivet av: Karrow

t.A.T.u. <3

2008-11-14 @ 12:09:36
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback