Äntligen lördag !

Åååh, som jag har längtat efter den här heelt planlösa helgen ! :D
Efter en höstlovsvecka full med aktiviteter så som jobb, rep & evenemangsbesök så är det skönt att ha en tom dag att fylla med små saker som att kanske snygga till i rummet, ta ett bad, fixa avskavt nagellack, kanske ta datorn under armen & gå hem till min låtsaspappa för att sitta där & gosa med katten, spela TV-spel med Samuel eller kanske kolla nån film på laptopen?
En dag full med möjligheter, underbart :)

Gårdagen var awesome !
Jag som egentligen brukar behöva typ 2 timmar på mig för att göra mig iordning ordentligt fixade allting på 40 minuter, jag + Carro + Sandra åkte till Falun, jag fyndade en massa fina grejer, vi tog en liten fika, gick mot Arenan, fick instruktioner, blev bjudna på pizza/kebab, bredde mackor & fixade godis åt banden, jag fick sitta i entrén vid öppningsdags & ta betalt av besökarna (sviiinkallt, dörren var öppen & det var säkert minusgrader, brrr! Så kallt att jag blev förvirrad och råkade ge för mycket/lite pengar tillbaka typ 3 ggr, som tur var så märkte dom det) medan Sandra stod i garderoben & Carro var på backstageområdet för att mota bort kompisar & flickvänner till banden som inte fick vara där.
Vid 21.00 blev jag & den andra tjejen i kassan avbytta så jag gick till Carro & stod där & kollade på alla band, det var väldigt trevligt :)

23.00 var tävlingen slut, vi städade & åt upp överblivna mackor innan Sandras mamma hämtade oss & skjutsade hem oss.
Lyckad gårdag, hann med så mycket !

Gårdagens fynd:


- Två linnen till priset av ett, H&M
- Rouge & Kajalpenna, Rimmel
- Concealer, Maybelline
- Hopfällbar rougeborste, Kicks
- 2 läppglans, Åhlens
- Örhängen,
Indiska


Mötte denna olycka på väg mot Falun,
läs mer här.

Bild som jag tog med mobilen från backstageområdet på scenen, tror att det var en av vinnarna som spelade just där.

Nej nu ska jag ta tag i den här dagen, vi hörs sen !
xoxo

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback