Det svider så påtagligt när hjärtat tittar åt fel håll.

Jag hatar att åka tåg när det är mörkt.
Fönstrena förvandlas liksom till spegelbilder.
När man vill titta ut över vidsträckta landskap och myllrande städer så slutar det med att man blänger på sig själv istället.
Och just idag har jag ingen lust att betrakta mig själv. Jag ser bara misslyckanden, som jag sopar under mattan gång på gång för att slippa bli påmind om mina misstag.
Fan, vad det är svårt att vara ung.

Gossip Girl börjar om 10 minuter men jag har inte följt det på jättejättelänge. Någon som kan ge mig en resumé?

Kommentarer
Skrivet av: Karrow

Aw, det låter som det inte är så bra. :/

Kram på dig! Jag vet hur det känns att må för jävligt. :(


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback