En lista i tråkighetens namn.

Klädsel
Vad har du på dig idag: Mörkblå jeans, svart tröja med färgglatt mönster från Carlings, ljusblå kofta
Vad använder du just nu för skor: Har inte burit skor idag, men igår hade jag småtrasiga svarta & rosa converse.
Favoritfärg på kläder: Typ svart, vitt, rosa, turkos, gult, grått.

Senaste person som
Sov i din säng: Jag.
Du pratade med: Mamma.
Du delade en drink med: Nadja, i Paris.
Du gick på bio med: Martina tror jag, flera år sen...
Du gick på stan med: Sandra & Carro igår.
Skällde på dig: Mamma antagligen...

Senaste

Låt du hörde: Big yellow taxi - Pinhead Gunpowder
Film du såg: Hanna med H i think
Mat du åt: 2 knäckemackor med skinka + kaffe
Kram: Imorse.
Puss: ES-fest.
Fest: ES-fest förra fredagen.
Känslan: Att man lyckats. Mitt smink är perfekt idag, haha.
Ilska: Minns ej.
Resa: Falun yesterday
Glädje: Shoppingen igår.
Dröm: Nån konstig inatt.
Boken du läste: "Men mest av allt vill jag hångla med någon".
Personen du träffade: Mamma.
Personen du pratade i telefon med: Mormor.
Personen du fick sms av: Carro.
Gången du åt en 7-eleven korv: Never?
Gången du var utomhus: Inatt.
Gången du sov: Imorse.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I torsdags.


Kommentarer
Skrivet av: natalie dahlström

sötnos! :)

Skrivet av: cia

absolut.. jag trivs kanon! hur är de i leksand då? trevlig klass och så? hare!! <3

2008-11-02 @ 02:06:39
URL: http://therecialindqvist.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback