Spelningen !

Det gick hur bra som helst !! :D
Bara en aning nervigt den första låten, sen bara flöt det på och när vi började med sista låten kom en ett par fram & ställde sig längst fram, sen sa de att de verkligen gillade vår musik :D
Åh, blev så glad ! Enligt mig, våran hitills bästa spelning :D

MEN, 45 minuter innan vi skulle upp på scenen, när Scene of Decay spelade, så gick Anna på toa.
Låset gick i baklås och hon satt där i en halvtimme innan brandkåren kom & bröt upp dörren med kofot !
Så det blev lite dramatiskt en stund, men själva framträdandet gick ju asbra och vi fick beröm från alla håll, kändes super !

Sov hos Sandra inatt, fast vi låg & kollade på TV/pratade till efter kl. 3... Sen vaknade vi vid 10, pratade jättelänge, sen gick vi & beställde amerikansk tacopizza & köpte Cola + en massa lösgodis som vi festade på framför reprisen av Stjärnor på is i hennes lägenhet.

Nu är jag verkligen galet trött !
Kom hem för snart en timme sen och har inte hunnit göra så mycket mer än bara suttit här.
Ska försöka bli av med lite klädhögar här i rummet innan jag går och lägger mig, vilket blir väldigt snart med tanke på hur jäkla trött jag är... Somnade till typ 4 gånger efter att vi hade ätit hemma hos Sandra ! Haha :D



Hörs senare !
xoxo

Kommentarer
Skrivet av: Marielle Persson

ja det funkar utmärkt;) tack så mycket :D Vad kul att det gick bra på spelningen. Shit vad hemskt detdär med att dörren gick i baklås XD Längtar också efter att få börja repa i band, vi saknar en trummis :P



Kram<3

Skrivet av: Karrow

Svar: Vad bra att spelningen gick bra! :D

Dock inte bra att dörren gick i baklås! Fy satan, vad obehagligt det måste ha varit, stackars henne! :( Jag lider med henne! :(



Jodå, med mig är bra frånsett lite huvudvärk. :P

Själv?



Jo, det är ju lite så ibland, man får bara tänka att "efter regn, kommer solsken" och försöka härda ut, så blir det faktiskt bra sen. :)



I helgen har jag inte gjort så mycket, har varit sjuk (vet inte om det var någon liten version av magsjuka eller något), så det blev inte mycket gjort. :( Själv?



Kram!

2008-11-17 @ 14:20:06
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback