The shit of today.

Fullspäckad dag !
Försov mig, 5 minuter sen till första lektionen (matte), spelar piano i ett övningsrum innan min trumlektion när en reporter på en av Dalarnas tidningar ringer mig, jag ska tydligen få lista 5 saker inom nöje eftersom att jag är en aktuell person, tack vare de här spelningarna vi har med bandet denna & nästa vecka.
Deadline till kl. 17.00.

Försenad till svenskan, stressad & yr hela dagen, springer för tidigt från historian, hinner precis med bussen, kliver av & får en hot dog av mamma, iväg till replokalen, skriver min lista & ringer sen reportern för att läsa upp den.
Kommer att publiceras imorgon, på
DT's hemsida.

När jag kommer hem äter jag middag med familjen, har ett kort telefonsamtal med Martina & tittar på Desperate Housewives + äter nybakad äppelpaj med vaniljsås !
Skulle egentligen plugga lite, har en svår trumläxa + måste läsa ut svenska&engelska-böcker, men böckerna kan jag läsa nu iaf :)

Blev väldigt kort idag, men som sagt, det var hektiskt till tusen !
Vi hörs mer imorn !
xoxo ♥


Kommentarer
Skrivet av: Karrow

Snygg bild :)


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback