Tisdagen

Idag är det tisdag.
Idag tog jag sovmorgon, med gott samvete.
Idag skojade en 12-årig kille med mig i matsalen.
Idag stod jag på scenen i skolgatan och försökte göra nytta när de riggade inför lunchkonserten.
Idag gick mitt paraply sönder. :(
Idag åkte bussen nästan förbi mig.
Idag repade vi instumentalt.
Idag är det 3 dagar kvar till våran spelning på Arenan i Falun.

Ikväll måste jag hitta någon bra visa som jag ska sjunga på viskonserten.
Ikväll måste jag lära mig Flickan och Kråkan på gitarr.
Ikväll måste jag läsa lite ur min engelska roman.
Ikväll har jag jättestor lust att fotografera.
Ikväll är det Desperate Housewives.

Vad tror ni? Om jag kanske skulle sjunga något med Lars Winnerbäck, alternativt Håkan Hellström på viskonserten?
Hjälp mig, i need it :(



Kommentarer
Skrivet av: Marielle

Jag tänkte faktiskt att du säkert skulle välja noten, haha ;)

Skrivet av: Moni

joho kanon.. ) börjar bli lite seg nu för kvällen. heheh tack sötis din med =) du får kika tillbaka snart då jag har utlottning om nagellack =) alltid kul med sånt ju =) kramizz

2008-11-18 @ 21:18:43
URL: http://monkann.blogg.se/
Skrivet av: Stina

Tycker inte du ska köra nåt som är helt annorlunda jämfört med alla andra, känns som det är lite väl stort eller nåt ;) och du måste kanske tänka på att ta en ganska enkel låt med tanke på den scenskräck du verkar ha! så att det blir bra och du kan göra så bra som du säger att du kan !! :D men kanske jag vill ha en egen måne med ted? eller för kärlekens skull med samma man! eller så frågar du mia om hon har nåt visförslag på en låt som hon tror passar dig o din röst, hon har nästa alltid rätt!

2008-11-18 @ 23:04:00
Skrivet av: Ela

Stina: Bra förslag :D Jag valde ju som sagt Kom Änglar med Lars Winnerbäck till slut, den kan jag ju sen innan & den går inte alltför högt så det ska nog bli bra :) I hope ^_^

2008-11-19 @ 17:05:36
URL: http://micaelabergne.blogg.se/
Skrivet av: Karrow

Björn Afzelius - Ikaros



http://www.youtube.com/watch?v=zwMonhauFOA



Den är fin och bra och hade nog passat.



Annars håller jag med Stina. :)

2008-11-19 @ 18:52:21
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback