Vad skönt det hade varit med ett lov nu...

Jo men tänk så mycket man kan göra på ett lov:
- Vara uppe & titta på Seinfeld utan att behöva oroa sig för hur trött man kommer vara i skolan dagen efter
- Hinna storstäda, möblera om och inreda ett rum på endast en dag !
- Sova bort hela dagar, nätter och eftermiddagar. Najs.
- Läsa bloggar, blogga, fotografera, skriva musik, titta på film, you name it.
- Umgås med folk som man inte hinner träffa annars. Typ Ida, hon går skola i Falun och vi har inte setts på evigheter känns det som.

Mmh, sen att slippa skolan är ju en ganska stor fördel bara det.
Oyes.

Kommentarer
Skrivet av: Karrow

Looooov....kom hit, nu! :P Vårt lov börjar 19 december...en månad kvar.



Svar: Jo, det gick bra ändå, klassen gillade mitt tal och försvarade mig och även de sa att jag inte kunde hjälpa att dvd-spelaren var konstig. :)



Hur gick det med Candide? ;) Bajs, nu kom jag precis på att jag skulle kolla igenom min recension av den boken...gjorde den i april men eftersom min migrän gjorde att jag var tvungen att vara borta från skolan, har jag inte lämnat in den. Tar ju igen ämnen nu och kom på att jag skulle kolla den gamla recensionen och se om jag skulle ändra den...usch. Tråkigt! :P



Tack! Provet kändes som om det gick bra, typ g-vg någonstans där. :)

Ah, den låten tror jag inte att jag hört, är den bra? (gillar inte Winnerbäck egentligen...)



Ha det bra!

kram

Skrivet av: Karrow

Svar: Haha, jag med! Till och med helst i förrgår. :D



Två dagar?! Är du galen, flicka?! Jag läste ut min på...två veckor. Den var så tråkig och jobbig. >_<



Ah, okej, får väl ta och kolla upp den låten då. :P



Vad händer i helgen då? :)

kram!

2008-11-19 @ 20:54:10
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback