Vi stiger i graderna, tack vare er !

Heeej !
Micaela är gladare idag, för igår hade vi sammanlagt 200 nya besökare på vår myspace på bara ca 3 timmar !
Helt sanslöst, det känns otroligt bra !
Kan bero på att våra nya kick-ass-låtar ligger uppe som youtubeklipp?
Vi får iaf mer beröm än någonsin, och jag & hela bandet med mig skulle bli glada om just DU också ville besöka ! :)
Klicka här !

Nu har mamma vädrat ut hela lägenheten så det är sådär riktigt mysigt kyligt här nu, blä :(

MEN, vet ni hur mycket jag ÄLSKAR fredagar eller?
Sååå underbart att det är sista dagen på veckan, mycket lättare att gå upp ur sängen då liksom !
Ljudteknik, gehörs & musiklära, engelska, HELG !
Hur ser eran fredag ut?


Flashig bild va? Verkligen älskar den ! :) Från Arenan 21/11-08
(Foto: Andréas S Eriksson, falupix.se)

Kommentarer
Skrivet av: Karrow

Flashig bild, ja! :D



Yeah, ni rockar ju! :)



Svar: Jag lyssnade ja, riktigt bra! :)



Ja, hörde det med gitarren, hur gick det? Blev den lagad?



kram!

Skrivet av: Andréas S Eriksson

Trevligt att mina bilder uppskattas.

Men jag håller med, den blev ganska så bra. ;)

2009-07-28 @ 11:30:48
URL: http://www.falupix.se

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback