And the seventh thing I hate the most that you do... You make me love you.

Jepp, har tagit det lugnt hela dagen, större delen av dagen tillbringades hos min låtsaspappa med matteboken och The Sims 2, var ganska soft ^^
Nu mår jag bättre och det blir definitivt skola imorgon :)

Ikväll ska jag faktiskt sova tidigt, det enda jag behöver göra innan är att typ skölja genom håret & fläta det så att jag slipper ha en bad hair-day imorgon, haha.
Naglarna fixade jag igår & jag har lagt fram allt jag ska ha på mig, så jag känner mig ganska redo för en lång skoldag imorgon faktiskt !

Dagens Plus: Jag har förvrängt hela Spökh-familjen på The Sims 2 ;)
Dagens Minus: Hemma från skolan, dåliga matvanor, sviktande humör, you name it.


Gammal bild igen

xoxo

Kommentarer
Skrivet av: Lia

vad skönt

ska du till skolan imon då? nej jag mår samma som innan skit irrterad i halsen :S

Skrivet av: Lia

åh vad härligt att du kan gå till skolan igen :D skulle också vilj det.. :/

2008-10-06 @ 22:39:01
URL: http://bebbo.webblogg.se/
Skrivet av: Lia

hihi skönt att du kan gå till skolan idag iaf :) hihi

2008-10-07 @ 10:05:06
URL: http://bebbo.webblogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback