Fredag - time to paardey ! :D

God eftermiddag bloggen, slänger in ett jättesnabbt inlägg innan det är dags för duschen och allt, vid 20.00 bär det av till Sätra på ES-fest !

Dagen har varit helt okej, den gick faktiskt rätt fort och engelskaprovet gick också som en dans ! :D
Gemun ägnades åt flum eftersom att våran lärare Ulf pratade individuellt med oss, vilket betydde att resten av klassen satt i "klassrummet" och spelade Super Mario Theme på pianot ;)

Innan 20.00 ska jag hinna:
♥ Duscha
♥ Välja kläder
♥ Sminka mig
♥ Äta kinamat med mamma, som inte slutar förrän 18.00 och är hemma 18.30
Sen bär det iväg, i sällskap med Erran & Martina !

Jepp, känner mig fett pepp asså !
Vi hörs imorgon (då jag förövrigt ska fika med mina kompisar sen lekis, Lina & W-J ! Tyvärr tror jag inte att Ida kunde joina :/ Men det blir vi tre iaf :))


Rosa tröja/tunika med mönster & knyt i ryggen - Vila/Melrose
Svart munkjacka - H&M
Blå jeans - Weekday
Svarta stövlar med hög klack - Din Sko


xoxo

Kommentarer
Skrivet av: natalie dahlström

jag ska festa :Ddu då?

Skrivet av: Karrow

Låter som om du får en trevlig dag! :)



Svar: Gött! ;)



Åh, lova att säga till mig då ifall ni sätter ihop något, köper gärna! :D Hade varit skoj att spela det här hemma på stereon istället för bara på datorn. :)

2008-10-24 @ 23:14:02
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Skrivet av: natalie dahlström

vad kul

hade du roligt då? :D

2008-10-25 @ 12:31:00
URL: http://liaa.webblogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback