Friday morning !

Hallu allihopa !
Micaela är lite stressad, för hennes skjuts mot Falun går om mindre än en timme och hon har massor kvar att göra, typ duscha, fixa iordning sig, och förhoppningsvis hinna äta lunch också.
Usch, hatar stress ! :(

MEN, blev klar med
Annas blogg nu på morgonen, designen ska ligga uppe på bloggen nu :)

Anna blev jätteglad, och jag är nöjd, tycker själv att den blev fin :)

Kom ihåg kära läsare, lägger ni till mig på bloggkoll är chansen stor att ni också får en design av mig ;)
Klicka bara på knappen här under OCH kom ihåg att kommentera och berätta att ni gjort det, annars har jag ju ingen aning ;)


Hörs senare !
xoxo

Kommentarer
Skrivet av: cia

har lagt till dig på bloggkoll och håller tummarna riktigt hårt för en design vinst! ;)

hur är de med dig föresten? de var ett bra tag sen jag såg dig måste jag säga....

Skrivet av: sofia carlsson

jag har lagt till dig på bloggkoll nu. Jag hoppas verkligen på en vinst. för det första för att jag är ert största fan och för det andra så är min blogg så himla ful. stora kramar från sofia, hon som går i Annas klass ^^ Change the world baby!

2008-11-03 @ 13:51:59
URL: http://taidernutt.blogg.se/
Skrivet av: www.jagarintesomdu.blogg.se

Jag har nu börjat prenumerera på bloggkoll :)



Kan jag få hjälp med en design? :D Vore döschysst!

2008-12-11 @ 22:38:24
URL: http://jagarintesomdu.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback