Håltimme i biblioteket.

Nu sitter jag i biblioteket med Robin, Carro & Danne och bara slöar.
Har haft håltimme i snart 1½ halv timme, vilket jag har varje tisdag :P

Wanna make me happy? ;)



Nu ska jag kolla roliga bilder på facebook den lilla tid jag har kvar innan historian börjar.
Just ja, vår akustiska spelning ikväll blev inställd! Känns ganska skönt, vi hade ändå ingen aning om hur vi skulle göra eller ens när vi skulle vara där.

Så nu kan jag blogga heeeela kvällen, och jag har en massa kul idéer på G!
Make damn sure to pay a visit latuur ! :D

xoxo

Kommentarer
Skrivet av: Ragnar

Skittråkigt i skolan....

2008-10-14 @ 14:22:44
Skrivet av: Erica

sv: Åh hej gullet! :) Snällt av dej, ja kämpar på iaf, känns bättre nu när ja lyckats åstakomma lite.



Vi ses ! :)

Skrivet av: Rebecca

Vilken fin blogg du har =)

2008-10-14 @ 16:57:04
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/
Skrivet av: Rebecca

Tackar =) Vad gör du idag då? :)

2008-10-14 @ 17:07:40
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback