Hemma !

Åh, eftersom att Mats var extra pratglad på historiatimmen idag så räknade jag kallt med att jag var tvungen att vänta till ungefär nu på ett tåg istället för att ta underbara 58:an kl. 15.54 och vara hemma tidigt, men jag fick skjuts hem av Martinas mamma så jag är redan hemma, + att jag hunnit svänga förbi Konsum & köpa nagellacksborttagningsmedel och en ny deodorant.

Nu ska jag vara hemma bara en liten stund innan det är dags för att gå & hämta brorsan på fritids.


Haha, jaa, så kan det se ut när Robin är uttråkad under en håltimme och får tag på en dator... ;)

Har tagit lite bilder till diverse roliga inlägg som kommer under kvällen så nu ska jag sätta mig & börja redigera ;)
xoxo

Kommentarer
Skrivet av: Rebecca

Jag ska snart äta sen lite senare ikväll ska jag träna på Friskis & Svettis =)

Skrivet av: Rebecca

Oj, tack, det var roligt att höra =) Jag gillar din för den är så fin!

2008-10-14 @ 17:24:11
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback