Höstlovsmåndag !

Godmorgon bloggen !

Idag har jag verkligen seegat mig upp, ätit lite frukost & sen blev stockholmaren inom mig (haha) sugen på en stor latte så därför fixade jag iordning en åt mig själv, måste säga att jag blir stolt över mig själv, så undermedvetet duktig i köket som jag är ;)



Sitter för tillfället bara just här i mina absolut mysigaste kläder och har precis slängt ihop ett litet event inför vår kommande konsert på Falun Arenan på Facebook, marknadsföring är ju aldrig fel ;)
Har du en Facebook-användare? Gå med i vår grupp !
Klicka här.
Rep ikväll igen, hoppas jag är lite mer i form då ^^

Innan repet vill jag också hinna ner på Rättvik och köpa ny foundation, den jag har just nu är faktiskt rätt dålig, man blir typ helt oljig av den + att den egentligen är framtagen till åldrad hy, hehe... Den funkar väl så länge man har puder över den, men efter några timmar så blir man mindre matt i huden och känner sig mer, typ, flottig fast man inte är det. Mindre kul.
Därför ska jag satsa på en puderfoundation den här gången, känns som ett säkert kort ^^

Bilderna från i fredags dyker upp i bloggen senare idag, så keep checking in ;)
xoxo ♥

Kommentarer
Skrivet av: Erica

sv: jo jag mår bra har varit lite trött å så, menar jag har sovit mer än ja gjort på sisstine ;) haha sköt om dej <3


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback