Light up my day.

Åh, jag har varit jätteinaktiv idag men hade ändå typ 13 fler besökare än vanligt enligt statistiken, blev verkligen jätteglad !
Ni betyder mycket för mig allihopa ska ni veta ! :)

Dagen har varit sjukt slapp, inställd svenska innan min nästan 2 timmar långa håltimme så det var nästan drygt...
Haha anyways, sen vare ju rep när jag kom hem, och det första jag upptäcker när jag kliver innanför dörren är att en av mina favoritparfymer har krossats i min väska ! </3
Flower by Kenzo, jag blev riktigt ledsen :(
Men det värsta är att det stinker i hela rummet nu + i väskan, så jag har dragit på mig en lätt huvudvärk... Aja, får helt enkelt vädra innan jag lägger mig :)

Repet satt asfint ! Vi började på en ny låt, "Famous people need love" och lite på MIN EGNA låt, ännu namnlös tror jag, en låt som jag förövrigt är otroligt nöjd med och som jag hoppas kommer bli nåt bra :)
Vågar inte riktigt lägga upp låttexten eftersom att den är väldigt personlig men när låten är klar med musik osv. så kan jag lägga in nåt ljudspår på ett eller annat sätt så att ni iaf får höra :)

Men vi höll mest på med den förstnämnda låten, och vi märker allihopa hur Wrong Channel har utvecklats !
Först med vår "sommarplåga" Everything he did, och nu de här låtarna + att vi har en till som ska fixas ! :)
Hihi, vi har ju en spelning på en av Dalarnas största musikscener om exakt en månad idag så då ska vi ha en massa nytt material är det tänkt :)

Nuuuu måste jag dock tillbaka till det spännande avsnittet av Desperate Housewives, vi hörs imorgon !



xoxo ♥

Kommentarer
Skrivet av: B*

Hej, fin blogg du har :)

har du gjort idag då?

kram/B

Skrivet av: B*

svar : jaha vad roligt. har varit i skolan jag med sen träffade jag 2 kompisar å gick runt lite i stan.

(är pank så köpte inget :( )

2008-10-21 @ 21:58:17
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback