Lördag

Hejsan.
Spelningen igår gick jättebra, nästan inget folk men det var kul att dom som väl var där kom :)
Sen stack jag & Anna hem till hennes kompis, efter det drog vi ut & åkte lite, gick omkring runt Statoil & kollade på folk typ.
Det var kul ett tag, men sen började jag tänka & må konstigt så kvällen var rätt jobbig.
Men utan Anna hade jag nog mått ännu sämre, så det var skönt att hon var där. :)
Morgonen har varit jobbig också, var ute på marknaden nyss men det var så kallt och mycket folk och barnvagnar (!) överallt så jag pallade inte längre & gick hem istället.
Ska diska nu, sen till pappa som ska hjälpa mig lite med matten, har kommit på ett bra system så att jag kan komma ikapp lite...
Sen blire att laga middag ikväll, får se om jag går ut med Anna & Linda igen, beror på min sinnesstämning ikväll...

Nej usch vad deppig jag låter !
Men men, man kan väl inte vara på topp jämt, eller hur? :)
Jaja, nu ska jag iaf diska lite så hörs vi senare ^^



xoxo


Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback