Mary Fay yesterday !

Hej bloggen !
Ingen uppdatering what so ever igår, det berodde på ett hektiskt dygn med bara ca 20 minuter hemma.
Först försov jag mig, fick skjuts till skolan av mamma, går hela dagen, har 1 prov, åker hem, hinner bara fräscha upp mig innan Carro + Danne + Anna + Sandra kommer och hämtar upp mig, vi åker i ilfart till Falun och de hinner precis in på musikaffären och köper trumvispar, vi käkar på ett kebabställe, åker till Arenan & köar.

När vi stått där ett tag får vi iaf gå in, första bandet som jag tyvärr inte minns vad det hette var väl sådär... Kanske inget att hurra för i ärlighetens namn.. Men sen kom Mary Fay :D Ååh, lika bra som vanligt :)
Vi fick dem till och med att göra ett extra-nummer, hihi :) Längtar tills jag kan se dem igen ^^

Sen kom huvudbandet, Chemical Vocation, de var helt okej, och under en hel låt fick jag sitta på Sandras axlar och bli längst i lokalen, haha ;)
Massa skutta omkring, sen snackade vi lite med Mary Fay-Jonas som sa att vi möjligtvis kunde få spela på Arenan i år, hehe :D
Sen åkte vi hem runt 23-tiden, jag kom hem & höll på att somna med popcornskålen i famnen i soffan men sen gick jag iaf och la mig runt 1 för att gå upp 9 till ett rep vid 10.

Repet gick väl okej till en början i alla fall, sen blev det en massa missförstånd och lite sura miner men men, man kan ju inte vara på topp hela tiden :/
Vi tar igen det nästa gång :)

Nu måste jag skynda mig att käka & in i duschen, vädret är alldeles underbart och om 1 timme & 20 minuter kommer Robin hit !

Hörs senare !
xoxo



Mary Fay !

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback