The words you scribbled on the walls, the loss of friends you didn't have.

Nu har jag precis kollat klart på älskade Grey's Anatomy <3
Men kände mig inte alls särskilt tv-sugen idag, inte bloggsugen heller :(
Känner mig bara trött och helt slut...
Not up for anything, liksom.
Bara soooova.
Så därför ska jag dyka ner i sängen nu, så att jag kan vara utvilad & bloggsugen imorn ;)
Dagens Plus: Shopping ! Ny tröja & ny mascara, känns kul !
Dagens Minus: Var så trött imorse att jag var jätteseg på min gitarrlektion vilket resulterade i en massa "öööhum.. eeh..." när jag skulle förklara vilka toner jag tog x) Usch vad jag kände mig dålig at that point !



(Jättegammal bild, typ 8an eller nåt, som jag nyss fixade i PS ^^)

xoxo

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback