Update !

Tjenare !
Nu sitter jag hemma hos min morbror själv, han har åkt och tränat :)
Gårdagen var en att minnas !

Först jättetidig buss (8.00!) från skolan, i vilken vi kollade på
The Flight of the Conchords och lyssnade på när killarna längst bak i bussen spelade akustisk gitarr & sjöng glatt med, sen kom vi fram till huvudstaden ca 11.30, då sprang vi mest omkring på Drottninggatan innan vi åt på donken vid Hötorget.

Sen gick vi omkring och kollade lite just på Hötorget, sen in på Åhlens och vidare till plattan och så, köpte lite småsaker som lipgloss, örhängen, en sjal (rea!) och tights.
Sen satte vi oss utanför Café Opera ett tag innan det var dags att få en guidad visning inne på Operan, vilket tog en timme.

Efter det blev det tid för middag, donken igen, och sen direkt mot Operan.
19.30 började föreställningen, Askungen, och den var faktiskt helt okej :D
Inte sådär tråkigt traditionell & så, utan de drev lite ibland också, det var najs :)
Kungen & Drottningen var där :D
Haha, första gången jag sett dem live, har däremot "träffat" Victoria på nära håll en gång när hon besökte Rättvik.

Operan tog slut ca 22.30, då gick vi ut, jag hämtade mina grejer i bussen och sa hejdå till alla (kändes lite tråkigt, alla var så glada & satt och sjöng Opera, tror nog att de fick en ganska kul hemresa), blev upphämtad av min morbror, vi köpte lite käk på 7eleven och åkte hit, jag åt, och sen satt vi & bara snackade om allt & inget hur länge som helst, och kollade lite på Metallica S&M.
La mig runt 2, vaknade för ca en timme sen.

Skön gårdag måste jag säga !
Tog dessvärre nästan inte en enda bild, inte ens outfitbild, men men, så äre.

Min morbror borde nog komma hem snart, då blire frukost :)
Vädret är härligt och jag är i Stockholm, kan knappast bli bättre :D
Känns som det kommer bli en lång, rolig dag idag igen =)

Nu ska jag hoppa in i duschen så får vi se när vi hörs igen, blir det inte mer idag så bloggar jag när jag kommit hem imorgon :)



Haha, min klasskompis Martin testade heels x)

xoxo

Kommentarer
Skrivet av: Rebecca

Svar: Tack tack =)

Okej, jo de är ju hur bra som helst! Du borde fara dit du med =D

2008-10-18 @ 12:52:25
Skrivet av: Karrow

Låter som om du hade en bra dag då? :)



svar: Ja, man blir ju det. :)

Weey~! Tack! :D

Skrivet av: Mamma

Hi hi, verkar som du har det riktigt bra, gumman! Kul! Hoppas brorsan tar hand om dig väl! (Men det vet jag ju att han gör...:) Hälsa så gott.

Kram!

2008-10-18 @ 16:25:22
Skrivet av: cammie

tack så mycket =) har du en bra kväll??

2008-10-18 @ 17:15:22
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Skrivet av: cammie

tack så mycket =) har du en bra kväll??

2008-10-18 @ 17:15:22
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Skrivet av: Alina

Hejhopp kikar in:)

2008-10-18 @ 17:17:51
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Skrivet av: Alina

men tack hördu! :)

2008-10-18 @ 18:05:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Skrivet av: Lia

neehe tkr det var skit bra att du videobloggade! kanske också vågar det.. ngn gång haha

2008-10-18 @ 23:35:22
URL: http://bebbo.webblogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback