Another monday...

Idag stannade jag hemma från skolan.

Min hals känns som om jag svalt sandpapper eller nåt. Jag drömmer feberdrömmar.
Så fort jag går så snurrar det omkring mig. Jag kan inte äta, inga hungerkänslor, ingen törst.

Jag vaknade kl. 5.
Gick upp kl. 5.30.
Drack lite vatten, men pallade inte mer än jättelite.
Sen la jag mig bredvid en tänd lampa och somnade.
Mamma väckte mig 7.35, 5 minuter efter att min buss gått.
Så hon sjukskrev mig.
Jag släckte lampan och somnade om.
Mamma gick till jobbet.
Jag vaknade igen, kl. 11.50.
Gick upp med yrsel, gjorde frukost (hallonyoghurt, 2 mackor & jordgubbste för den som är intresserad)
Åt upp det på 1 timme.
Tittade på TV.
Satte mig här och längre än så har jag inte kommit.


Ikväll blir det nog ett bubbelbad, sen middag & fransk manikyr.
Nu känner jag mer för fotografering & läsa inredningstidningar ;)


(1 år gammal bild)

xoxo ♥
Trackback