Changes fail, trains derail.

Nu går jag runt med en skön känsla i hela kroppen, känner mig riktigt riktigt glad för första gången på länge och har en enorm livslust!
Kommer ständigt på nya, roliga projekt som jag vill genomföra, t.ex. så har jag kommit på PRECIS hur jag ska inreda min första lägenhet, haha, och det lär ju dröja ett tag innan jag flyttar hemifrån liksom, och antagligen ännu längre innan jag får mig ett fast jobb med bra lön som kan få mig att vilja stanna och lägga ner en massa pengar på lägenheten, men ändå ! :)

Ska få börja övningsköra nu också ! :D
Hehe, längtar jättemycket !
Och imorgon har jag klipptid hos en ny frisör, hoppas på bra resultat :)
Tamtamtaaa, nu ska jag koka te, och fastän alla mina favorit-teer är slut så känns tillochmed det kul ! :D
Pussssss <3


Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback