Onsdag

Hej hej, skrev inget igår, repade hela kvällen efter skolan så jag hade inte möjlighet.
Tamtamtaaa, undrar om världen verkligen går under idag
som Expressen säger?
I så fall skulle det inträffa om fem minuter, kl 8.30.
OMG

Haha, repet igår var jättekul :D
Vi provade att spela alla låtar instrumentalt, och det blev något helt annat då.
Mäktig känsla !

Hade min första trumlektion igår också !
Det var väldigt kul, fick prova en massa nya saker, och själv kände jag mig ganska good for a starter liksom.

Men men, nu måste jag skynda mig att borsta tänderna så jag hinner till bussen innan jorden går under ;)
Hörs ikväll !
xoxo


Kommentarer
Skrivet av: Anna :P

repet igår var bäst!!!<33

vi syns om vi överlever ^^

2008-09-10 @ 13:53:16

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback