Skolmassaker !

Jaa, flera timmar har nu gått åt till att ändra och fixa med designen, nu har jag dragit på mig en ordentlig huvudvärk och känner mig inte precis friskare...
Oh well, jag har en Cosmopolitan iaf !
Lyckades tjata till mig en av pappa tidigare idag så det känns bra ^^

Usch, har ni hört om
den nya skolmassakern i Finland?
Kan bara inte låta bli att nämna det, det känns så hemskt.
Det här kan liksom hända vart som helst, nån hormonstinn kille/tjej kollar på för mycket skräckfilm, skaffar vapenlicens/vapen, någonting slår slint i skallen och han/hon går bara in i en skola och skjuter (OBS! Bara en teori!)
Har det blivit en ny trend?
Fy, jag får ont i magen bara av att tänka på det :(
Och vad kan man göra åt det?
Det känns ganska löjligt att slå larm om varenda misstänkt video på youtube, då många bara lägger upp liknande saker för att hävda sig / få uppmärksamhet.
Men det är nästan det enda sättet för att förhindra sånt där.

Usch nej, nu vill jag definitivt inte tänka nåt mer på det där.
Även om det tål att tänkas på.

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback