Tisdagsfeber.

Usch, var nog ingen bra idé att åka till skolan idag... :P
Känner mig yr, febrig och illamående, plus en otroligt öm hals.
Och min buss går inte förrän 14.48.
I skrivande stund är klockan inte mer än 13.29.
KUL, VERKLIGEN!!!!!

Nej, nu ska vi inte vara såna...
Sitter i biblioteket på skolan för att slå ihjäl lite timmar...
Hittade nån lista på någon blogg, kan ju underhålla mig med den sålänge !

¤ När gick du upp idag? 7.10

¤ Diamanter eller pärlor? Diamanter.

¤ Senaste filmen du såg på bio? Skolbio, "De andras liv", ca ett år sedan.

¤ Favorit TV - program? Massor ! Men, typ, Grey's Anatomy, Sugar Rush, Veronica Mars, Desperate Housewives, Idol m.m.

¤ Vad åt du till frukost? 2 mackor, en skål hallonyoghurt och en kopp yogi-te. 

¤ Vad är ditt andranamn? Louise Marina.

¤ Din favoritmat? Svår fråga. Kinamat, tacos, pasta, såna grejer.

¤ Vilken mat gillar du inte? Är inte så jättemycket för fisk men det funkar väl... Annars har jag svårt för pannkakor, kan äta det som efterrätt men inte som mat ! 

¤ Vilken är din favorit - CD för tillfället? Mja, just CD vet jag inte men favoritmusiken just nu är typ Coheed & Cambria, In Flames & Mary Fay.

¤ Vilken bil kör du? Ingen alls? Fast mamma kör en svart BMW.

¤ Vilken är din favoritmacka? Typ nån med brieost

¤ Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Det beror lite på. Om det handlar om mig så är det avundsjuka, finns inget värre än att gå & vara avundsjuk på någon. Hos andra personer kan det vara ignorans, falskhet och härskartekniker.

¤ Vilka är dina favoritkläder? Haha, har nog ingen riktig favorit. Däremot gillar jag min vita, långa, stickade kofta med stor krage som jag har just nu :P Mysbyxor is on the shortlist !

¤ Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Jag vill gärna tillbaka till Paris... Annars vore det trevligt med Moskva, San Fransisco eller Maldiverna, men en weekend i Stockholm med min morbror skulle vara lika kul det.

¤ Favoritklädmärke? Öhh.. Cheap Monday & Converse kanske? Handlar annars ganska mycket på H&M och Carlings.

¤ Vart vill du dra dig tillbaka? Ingen aning. Det får vi se då. 

¤ Favorittid på dagen? Runt 19.00, för då är det lite kväll men inte så sent ännu

¤ Var är du född? Mora lasarett :P Men vi bodde i Rättvik

¤ Vilken är din favoritsport att se på? Fotboll & Dans 

¤ Coca Cola eller Pepsi? Pepsi tyckte jag förut iaf. Nu gillar jag nog cola bättre. 

¤ Fotboll eller ishockey? Fotboll ;)

¤ Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Lite olika. Varierar hela tiden. 

¤ Pedikyr eller manikyr? Manikyr.

¤ Några spännande nyheter att berätta för oss? Lunchkonserten gick bra och var svinkul ! Och när jag kommer hem & har sovit lite så ska jag nog inviga den nya designen ;) 

¤ Vad ville du bli när du var liten? Cirkusprinsessa, kock, sångerska.

¤ Bästa barndomsminnet? Alla somrar i Halmstad I think. 

¤ Varit i Afrika? Nope.

¤ Nånsin rullat in någon i toapapper? Inte vad jag kan minnas x)

¤ Varit med om en bilolycka? Neej, thank god !

¤ Favoritdag i veckan? Fredag ! Sista & kortaste dagen i skolan, kanske en kul fest på kvällen & en hel ledig helg framför sig...  

¤ Favoritblommor? Orkidéer.

¤ Favorit - snabbmatsrestaurant Sibylla eller kinamat? Kinamat ! Men Sibylla funkar ofc.

¤ Äger du en cykel? Nej, men jag snor mammas ;) 

¤ Vem fick du senaste mailet från? Larssan tror jag...

¤ Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort i? I have no such things...

¤ Läggdags? Runt 22-23, vill lägga mig 22.00 men det blir ofta 23.30...

¤ Senaste personen du delade en middag med? Mamma igår.

¤ Vad sysslar du med just nu? Sitter i skolbiblioteket, svarar på frågor och väntar på att får åka hem & lägga mig.. Bara en timme kvar nu! 

¤ Favoritfärg? Typ alla, älskar färger. Men mest svart & vitt. 

¤ Hur många tatueringar? Zero.

Kommentarer
Skrivet av: EranErran

Å de ser vi ju hur de gick me de "hemmastannandet" ;) haha puss<3


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback