We survived !

Hahaha, jaa nu har jag hört en massa olika teorier om "jordens undergång":

1. Allt skulle ske kl 8.30 imorse
2. Den stora smällen skulle komma 11.00
3. Den stora smällen skulle komma 14.00
4. Den stora smällen skulle komma 14.30
5. Idag la de bara in en proton i omloppsbanan, imorgon kommer nästa och då ska de kollidera
6. Allt kommer pågå i 6 månader
7. Idag startar de maskinen och allt ska laddas upp i en månad innan smällen kommer


Snacka om att jag setat liiite på nålar idag ;)
Men snackade nyss med min schweiziska vän Tobi som hävdar att idag var bara en test-grej, det riktiga börjar i oktober... Scary ;)
Nej men seriöst, lite läskigt äre allt ^^

Men men, dagen har varit bra, massor med lektioner men känner mig ändå ganska duktig i skolan, alla ämnen går lättare än förra året (kan bero på att vi bara precis har börjat men ändå) och allt känns lugnare.
Efter skolan stack alla till Amore & käkade (jag käkade inte) och sen åkte jag tåg hem och köpte en ny mobil, en Sony Ericsson G502 ! Den ligger på laddning nu och luktar underbart av ny mobil. Får se om jag orkar vänta 15 timmar ;)



Nu står en kyckling på värmning i ugnen, snart kommer mamma hem & då ska vi käka & kolla på 27 dresses, eftersom att det inte blev nåt med det häromdagen ;)
Hörs sen !
xoxo

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback