ES3! ♥

Jepp, idag blev jag stor.
Så känns det i alla fall.
Jag har precis påbörjat mitt sista år på gymnasiet.
Om 10 månader tar jag studenten.
Som skolchefen sa vid samlingen i skolgatan imorse:
"Skriv upp det i kalendern ungdomar. Den 11 juni 2010 springer ni ut härifrån, i era vita mössor."
Jag rös.

Nu är det också så, att jag inte bloggat på ett ganska bra tag.
Kan ju börja med att berätta att jag & Anna hade kul i Stockholm, vi var på Gröna Lund & gick på stan.
Väl på Grönan så åkte vi en hej massa karuseller (Insane 2 ggr bland annat) och tittade på Johan Palms sista spelning för denna sommarturné. Riktigt nice.

I helgen har jag inte gjort något speciellt. Bara slappat hemma, och klippt mig + slingat håret förtusan!
Det måste jag ju bara visa upp.



Fick hjälp av Kickis jobbarkompis som använde någon blondering jag haft hemma hur länge som helst. Blev liite ojämnt men just det vart faktiskt riktigt snyggt! Jag är nöjd!


Hade snyggaste tischan idag också!
"I don't like your stupid band".

Nu ska jag ta en sväng in i duschen och sen lägga mig, bussen går 6.50 imorgon! Hu.
Puss!

Kommentarer
Skrivet av: Martina

öj, vart hittade du den fina tröjan?

Skrivet av: Martina

Härligt:) vart mer exakt ligger den?

2009-08-25 @ 22:53:54
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Skrivet av: Karrow

Håret blev jättebra! ;)

T-shirten är skêtasnygg!

Och fy vad gött att äntligen få ta studenten om ett år, aye? ;)



Svar:

Oh ja, Gröna Lund är ingenting jämfört med Liseberg! ;) Då har du missat något, du!



Lycka till med att ta igen saker och ting, låt det inte gå så som för mig (trots att jag hade en giltig anledning och även fick förlängning igen, sköt jag upp lite...). :O

Det går säkert jättebra!



Kram! :)

2009-08-26 @ 20:29:32
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback