Fridaay

Nu har jag inte skrivit på över en vecka!
Sorry... Jag sitter jämt vid datorn och läser massor med bloggar och blir nästan sur för att de aldrig uppdaterar!
Men, vad ska jag säga om det egentligen...?

På lördag blir det spelning i Rättvik i alla fall. Ska bli kul, vi blev snuvade på en spelning i tisdags så nu går all energi till lördagen, tyvärr har Anna tappat rösten ordentligt så Sandra får nog bli ensam sångerska.

Nästa vecka bär det av ner till Borås! Spelning på privat festival, känns väldigt spännande med tanke på att vi aldrig spelat så långt bort innan, jag menar, rekordet är Ludvika så det ska väl inte vara så svårt att slå?

Den 18:e åker jag & Anna till huvudstaden och roar oss i några dagar innan det är dags för allvaret igen, skolan...
Jag längtar verkligen inte, känns som att sommaren baara har regnat bort och det känns väldigt onödigt...

Jaja, nu ska jag inte sitta och klaga på regnet, dags att gå ut i solen!

Puss!


Jag och Anna, en av alla 100tals suddiga toabilder från CCW-festandet!

Kommentarer
Skrivet av: Renée

sv: tack :D

Skrivet av: Martina

Usch ja, sommaren gick alldeles för fort, som vanligt.

2009-08-07 @ 17:08:48
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback