Lista!

Snodde av Anna på bdb.

Lovar du att vara ärlig?: Yes!

Du heter?: Micaela

Brukar du skratta för dig själv?: Beror på vad jag gör. Om jag tittar på hysteriska klipp på youtube, läser en rolig bok eller pratar med en person med kul humor är det väl klart att jag skrattar liksom! Men att bara sitta vid fönstret, titta på utsikten och vifta på tårna känns inte lika skrattretande.

Vad står det i ditt senast inkommna sms?: Janne och Jörgen kommer halv 5 imorgon.

Vart bor du?: Rättvik/Lerdal

Trivs du där?: Ja, det gör jag. Om man måste vara lite negativ så är det tyvärr långt att gå överallt, centrum ligger ca 25 minuter bort. Sen att vi har en högljudd toalett & inget badkar är väl heller ingen hit men vad fan, jag har äntligen ett stort rum, underbar utsikt och till och med en jättegullig granne! Det väger nog upp den lilla negativa biten i det hela.

Äger du några converse?: 5 par. Alla helt äkta! *Stolt*

Cola, Fanta eller Sprite?: Cola! Fast har börjat tröttna på läsk, i alla fall om den är för söt. Dricker hellre Pommac, must (när det finns) eller Grape Tonic. Eller kolsyrat vatten.

Är du allergisk mot någonting?: Tyvärr ja. Laktosintolerant, gräspollenallergiker och gryyymt allergisk mot hästar.

Hur svarar du i mobilen?: Hallå? Om det är ett okänt nummer så svarar jag med mitt namn dock.

Antal timmar sömn i natt?: 8 timmar, vilket var väldigt välbehövligt. Somnade runt 3, ställde klockan på 11, gick upp 12.

Brukar du komma i tid?: Nej... Är tyvärr lite av en tidsoptimist.

Hur känner du dig nu?: Snuvig, rastlös, lite hungrig.

Vanligaste färg på dina kläder?: svart, rosa, blått...

Vad saknar du?: Just nu: att få vara frisk & det fina vädret som åskade bort idag :(
Personer jag saknade saknar jag inte längre. Förutom min morbror & mormor kanske.

Hade du det en bra kväll igår?: Nja, den var lite seg. Satt mest vid datorn, msnade & kollade Facebook + youtube, som alla andra kvällar. Minus nattpromenaden med Linnea, för hon var inte hemma. Så, ah.

Favorit dryck på morgonen?: Brukar börja med ett glas vatten, sen blir det nån slags hälsodryck kallad Kyäni (bra skit), kanske lite Brämhults hallonjuice till frukosten, annars grönt te eller kaffe. Brukar försöka vänta med kaffet dock, så att allt nyttigt jag druckit + omega-3 kapseln hinner verka. Kaffe är ju inte så jättenyttigt liksom...

När brukar du oftast gå och lägga dig?: Nu på sommarlovet har det blivit riktigt jäkla sent. Oftast runt 3-tiden, men väldigt ofta senare, speciellt om det är fest eller om jag är med någon.

Är du blyg?: Beror på situationen, och personen.

Sysslar du med någon idrott?: Nope, spelade fotboll i 6an.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Så svår fråga. Man tror sig alltid uppleva det men inser snart att det inte alls var så. Har blivit besviken så många gånger att jag väljer att inte svara på frågan bättre än jag redan gjort.

Är du nöjd med dit liv?: Jag försöker intala mig själv att jag är tacksam för allt i mitt liv. Men det är jag nog också, vem hade jag varit om inte allt jag varit med om hade hänt liksom? Tror ändå att allt händer av en anledning, och vill tro att allt dåligt för med sig något gott, för att citera Markus Krunegård.

Är du bortskämd?: Njaa... Inte med prylar i alla fall, alla "dyra" saker jag har som tv, dator, mobil och sånt har jag betalt själv eller ärvt. Köper sällan kläder för har inte råd, haha! Alla mina pengar går typ till mat. Så nej, jag är väl inte speciellt bortskämd.

Vad gör du i morgon?: Repar

Vad längtar du till?: Mycket! Spelningen i Borås, Stockholmsresan med Anna, liiite till att börja skolan igen (men bara ytterst lite), turnén i höst och min 18-årsdag såklart!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Några få.

Vad använder du för shampoo?: Just nu nåt från Nivea.


Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback