Prosit!

Jag känner mig inte helt på topp just nu. Näsan är tjock och halsen likaså, har varit allmänt ofokuserad hela dagen och nu har nysandet precis satt igång. Kul!
Vill inte bli sjuk nu ju, har ju världens spelning runt hörnet! Borås är en för mig obesökt stad, så jag är positivt förväntasfull på vad staden kan ha att erbjuda. Plus, att det ska bli en grymt rolig upplevelse.
Fast om jag blir sjuk nu då?

Och Linnea är inte hemma. Hon är i Älvdalen, så ikväll blir det inget nattligt prat eller promenad.
Får sitta här med min nysande näsa, lyssna på musik och kanske spela The Sims 2 istället.
Eller kolla på någon serie. Vad vet jag.

Ordet "serie" lät plötsligt väldigt lockande.
Vänner nästa!
Puss


Kommentarer
Skrivet av: Martina

Ja, dumma regn!

Krya på dig:)

Skrivet av: ANNA!!

asså vi kan seriöst inte bli sjuka nu!!! BORÅS FFS!!

jag har legat och hostat heeeela natten!!!! :O

så nu får vi se till att bli friska!! <3

2009-08-09 @ 13:41:23
URL: http://flowwan.blogg.se/
Skrivet av: Karrow

Krya på dig! :) Får inte bli sjuk ju!



Serie...jag rekommenderar Arkiv X. ;) Problemet är bara att du lär bli paranoid mot regerigen och tro att alla mörklägger saker och att det finns en rymdkonspiration, haha...precis som jag och min sambo. XD



Svar:

Åh, gött! :D Spännande! Vart i Borås? Borås är fint :)



Ja, det hade varit skêtakul att ses! :D:D Hur länge stannar ni här nere i vackra Gôtet då (om ni har vägarna förbi)? ;) Kanske kan bli en fika eller något?



kram!

2009-08-09 @ 18:51:29
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback