Relative ways.

Sitter och målar naglarna och lyssnar på Timo Räisänen. Msnar lite. Solen lyser in genom fönstret och jag kom nyss ur duschen.
Har legat i sängen heeela dagen, och det har varit allt annat än kul, speciellt med tanke på hur sjuk jag känt mig hela dagen. Hjärtklappning och svettningar så fort jag reser mig, konstant ont i huvudet, svullen i hela halsen och nyser hela tiden.

Ska snart äta laxmiddag, sen blir det att dricka te hela kvällen och försöka lägga sig tidigt, trots att det känns som en omöjlighet att somna tidigt efter dagens konstanta vilande.
Är rastlös som faaaan.

Skriver säkert mer senare, har lite mer blogglust än vanligt idag.
Ni får en trevlig låt så länge.
Puss!


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

haha jaa kanske de?! jag kör på Eucalyptos tabletter i varmt vatten xD haha det får duga tills jag kommer ner till en affär ^^ <3


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback