Rep, hudvård och allmänt babbel.

Sitter med laptopen i köket nu, har precis tittat på Vänner och utövar nu konsten med att dricka upp kaffet innan det kallnar. Brukar aldrig lyckas, men idag kanske jag gör det?

Om 45 minuter börjar repet, det sista innan Borås-spelningen. Jag är väldigt taggad, men har också kommit fram till att min sista lediga sommarlovsdag redan passerat. Nu blir det full rulle tills skolan börjar, men det kanske bara är skönt & bra? Jag menar, alla dessa dagar jag bara suttit inne, vid datorn, eller legat i sängen. Dags för ändring nu.

Kom nyss ur duschen också, och vill tipsa på den absolut bästa body lotionen som jag någonsin testat!

Köpt på Konsum, runt 60 kr. Innehåller inga läskiga parabener eller sånt skit utan mest naturliga ingredienser.
Som exempelvis oljor från oliver, mandel och sheafrukt. Plus 70% Aloe Vera då.
Har blivit en riktig sucker för naturlig hudvård för jag märker att det verkligen funkar bäst och är snällast mot huden. Och jag har aldrig varit mjukare än nu, när jag kör naturligt.

En annan bra naturlig grej är jojobaolja, som är väldigt snäll mot huden eftersom att den liknar hudens återfuktningssystem mer än någon annan produkt utifrån (tillexempel ansiktskrämer och sånt). Brukar sno mammas kallpressade och smörja in ansiktet med på kvällarna och vaknar sen upp och är babylen i hela ansiktet, fri från finnar (om jag har några) och känner mig återfuktad utan att vara oljig.

Nu är jag dock snäll mot mamma och låter henne få ha oljan ifred, ska snart köpa en egen. Men den funkar bra att stryka över ögonfransarna också, de verkar längre när man vaknar på morgonen och så blir de väldigt mjuka. Det funkar som ett slags balsam.

Åh, nog pratat om det nu! Ville bara dela med mig lite av det jag kan, och det jag intresserar mig mest för just nu!
Men nu börjar jag få bråttom, bara en halvtimme kvar till repet, det blir nog att cykla ner.
Skriver mer ikväll!

Puss.

Kommentarer
Skrivet av: n e l l y ♥

Haha du får gå och plocka dig lite hallon då ;)

Skrivet av: Karrow

Svar:

Sorry för sent svar! Här kommer ett iaf! :)



Kolla upp Arkiv X, ja...det är även nostalgi (gick mycket på TV när vi var yngre) :D Überbra! <3



Ah, tror att det finns något ställe som heter Borgstena, men är inte helt 100...pappa kommer från Borås, därför undrade jag vart (kanske kände till stället). Men anyhooo, trevligt! :D



16? Vilken tid? En liten snabbfika inne i Göteborg kanske hade hunnits med? Kanske inte just idag den 14:e men en annan dag? :)

Eller annars om det kommer fler tillfällen? Hade ju som sagt varit trevligt att få ser er också..! ;)



Lycka till på spelningen! :D

Kram!

2009-08-14 @ 10:22:33
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Skrivet av: Charlie

Sv; Tack så mycket för kommentaren, det värmer! <3

Jättefin header har du btw! :)

2009-08-14 @ 11:45:46
URL: http://charliewandel.blogg.se/
Skrivet av: Karrow

Svar:

Ah, men då har ni ju det jättestressigt och ett hektiskt tidschema ju! Life on the road, liksom. ;)



Kanske passar bättre att träffas om ni nu spelar (hoppas hoppas!) i Göteborg då? Så slipper man stressa och hålla på och försöka passa in det nu, för jag tror nog inte att det kommer att hinnas med med tanke det du skrev. :/

Men visst hade det varit trevligt! :D



Nu tar ni och rockar röven av Boråsarna! ;)

Kram!

2009-08-14 @ 16:21:34
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Skrivet av: Karrow

*Svar:*

Det får du göra! :)

November? Vet du på ett ungefär när? Kanske kan bli en födelsedagspresent för mig, haha...fyller ju år 23/11. XD

Nä,skojade bara. Men hade som sagt varit kul att få se er. :)



Hur gick spelningen? :)



Kram!

2009-08-15 @ 20:53:52
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Skrivet av: Karrow

Svar:

Taaack, snälla du. :]



30:e spelning?! Wow! :D Men fräckt att ni fick göra en till spelning på kvällen! Är dock inte förvånad. ;) Ni är ju jättebra!



Ajdå, men jag håller dig vid ditt ord (eller vad det nu heter). :P



Hur är läget annars då? :)

Kram!

2009-08-16 @ 21:41:23
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback