Önskelista

Såhär 2 veckor innan jul (och 19 dagar innan min 18-årsdag, fasen, getting closer!) tänkte jag att det vore på tiden med en liten önskelista, så hoppas jag bara att mina nära och kära inte gett upp hoppet på min blogg och faktiskt ser den också! ;)

Ytligheter:



1. Jet Set-klocka (eller liknande).
2. Smycken från
Cocoo.
3. Underkläder från Sonia Rykiels kollektion på H&M.
4. Parfymen CLEAN Warm Cotton.
 
Vuxna saker för en 18-åring:


 
1. Betalt inträde + en drink på Bowlingen/Leksandsbaren!
2. Svartvit inredning som matchar mitt rum.
3. Pengar ;)
4. Körlektioner!

Elektronik:



1. Ny mobil (inte nödvändigtvis en iPhone, men man kan ju alltid hoppas!)
2. Nikon D40 (samma här, en nice digitalkamera funkar också)
3. Extern hårddisk

Underhållning:

  

1. One Tree Hill-DVD-boxar, säsong 3-6.
2. Queen - Absolute Greatest
3. Trevliga SingStar-spel
4. Bra filmer

Presentkort:

 

1. Smink (mineralsmink, helst id Bare Minerals, om det överhuvudtaget är möjligt)
2. Skor!
3. H&M/Gina Tricot/Carlings/Cubus
4. The Body Shop

Puh, energikrävande inlägg! MEN, nu förväntar jag mig att jag får allt det här i jul, okej? ;)

Kommentarer
Skrivet av: Captain Karrow » Foton, illustrationer & migrän

Lycka till med att få sakerna på önskelistan! :)

En systemkamera sitter ju inte helt fel... ;)



Svar:

Aw, tack snälla du! ♡


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback