I could always give it a try, but for what it's worth, I don't think it's worth it.

Jag skulle kunna skriva om glada dagar.
Jag skulle kunna skriva om allt kul jag hittat i affärer.
Jag skulle kunna skriva om vad jag gjort idag, hur bra jag mått och om mina smarta slutsatser gällande det mesta.
Men jag gör inte det.
Inte ikväll.

Ikväll vill jag bara säga, att allt är sådär. Jag tappar bort mig själv hela tiden.
Köpte en anteckningsbok förra veckan, jättesnygg med häftiga dekorationer. Köpte en rosa penna till.
Nu jävlar ska jag börja skriva av mig. I bloggen kan jag skriva det mesta, men inte allt.
Hoppas ni förstår.
Men alla har ju privata saker, som namn och fåniga drömmar. Pinsamheter, typ.
Sånt man inte vill ta upp i bloggen osv.

Men däremot tänkte jag lägga upp några töntigt bra låtar, bara för att jag är så generös med min musiksmak ;)
Grendel - SDRE

Typ instrumental, med lite back-ups, underbara riff och helt enkelt en fin känsla rakt igenom.

Overdue - The Get Up Kids

Bästa låten att lyssna på när man inte orkar tänka. Simple, yet awesome.

California - The Kooks

Om man inte vill tänka på svarta och tomma saker, så ska man höja rejält till denna och bara dansa sig genom mörkret. Hjälper mig varje gång (:

Kommentarer

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback