Min helg.

Snart dags att käka, tänkte slänga in ett litet inlägg här först.
Helgen har varit helt okej, spelningen igår gick finfint !
Kändes litegrann som att spela på ett dagis eller liknande eftersom att vi fick stå på en matta på ett golv i en sal fylld med lekrums-kuddar och liknande grejer.
Men det gick bra tycker jag, och publiken verkade tycka om oss dessutom.

Sen bar det iväg hem till Anna, i mig rusade adrenalinet och energin men Anna däckade så fort hon lagt huvudet på kudden, själv somnade jag mitt i "You, me and Dupree" som Anna satt igång på tvn.
Vaknade tidigt av att jag var hungrig, Anna snarkade & pratade i sömnen dessutom.

Vi gick upp, åt frukost, spelade gitarr (har kanske börjat med en ny låt!), åt lite till och väntade i ca 40 minuter på en försenad buss, det var iskallt och jag dog några gånger.
När jag väl kommit hem skämde jag bort mitt frusna jag med ett fotbad och lite nutella, sen somnade jag i soffan.
Vaknade runt 5, åt några mackor och kollade på Festival.
And that's pretty much it.

Kommentarer
Skrivet av: Erica

Måste säga att din sök och skicka knapp e snygga! hehe, hoppas din helg va fin!



Puss


Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback