Monday

Min dag har varit väldigt bra.
Sceniskt musikprojekts-lektionen gick väl helt okej, dramat var kul som vanligt och håltimmen var trevlig. Hade min korta sånglektion och fick sedan veta att ensemblen var inställd, så bortsett från sånglektionen hade jag ca 5 timmars hål.
För vid kl. 17.00 hade vi soundcheck inför lunchkonserten imorn.
Och det kändes bra !

Allting känns mycket lättare nu. Ni som nu följer bloggen vet antagligen att för bara några veckor sedan så kändes allt som skit. Ingenting var kul.
Men nu har allting vänt och blivit helt tvärtom. Allting är kul, jag ser fram emot massor med saker och kommer bra överens med alla. Snacka om att livet kan vara en bergochdalbana.

Nu är klockan mycket, så jag avslutar med en gammal bild.

Kommentarer
Skrivet av: Vanessa

vad bra att det har vänt för dig nu ^_^

vi måste höras av någon dag så vi kan ha den där film + bowling kvällen hih ! =)

2009-02-03 @ 23:56:19
Skrivet av: Micaela

Svar till Vanessa: Jaa, det känns väldigt skönt :)

Det tycker jag också, det har gått alldeles för lång tid nu.. Hoppas du har det bra !

Kraaam <3

Skrivet av: Martina

Jodu jag håller med dig! Livet kan verkligen vara en bergochdalbana ibland. Eller för det mesta:p

2009-02-06 @ 17:45:47
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback