Ändrade planer.

Igår hade jag tänkt sitta och softa i soffan med min 70%-iga premium-choklad och lite Mr. Bean, när Anna ringer mig och bjuder på discobowling !
Jag tackar ja, gör mig iordning och springer sedan bort till bowlingen, för en trevlig bowlingstund med några kompisar.
Sen drar vi vidare på nån hemmafest, och sen hem till någons kompis.
Trevlig kväll, och läggdags runt 4... :)


På bowlingen.

Anna var lika snygg som vanligt ;)

Anna & jag posade en hel del.

Senare framåt kvällen hittade jag en mössa som jag poserade flitigt i ;)

Kommer nog fler bilder sen, togs en hel del !

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Åh, vad gott med mörk choklad ;O

Skrivet av: Michaela

Du är otroligt söt;D

kram

2009-01-29 @ 12:02:06
URL: http://michaelamedor.blogg.se/

Din åsikt här:

Du heter:
Stammis?

Din E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback